onsdag 2. februar 2011

Resultat av tregt internett

Det første jeg så da jeg gikk inn på Onenote var kjeminotater. Æsj. Og jeg har ikke kjemi engang. Dumme biologi. Men, ja IB har startet. Det er fint, for da har m,an noen å snakke om ved middagsbordet enn, hva man spiste til frokost samme dag. Neida, I loved my freedom. Men etter 7 mnd så er det egentlig på tide å komme tilbake på skolen hvis man skal komme tilbake på skolen i det hele tatt.

MEN JEG HAR DET BRA. Det er det som er poenget. Jeg tok noen valg, og vips så ble ting enda supermye bedre enn bra. Så nå har jeg det veldig bra. I dag hadde Normennene gossip gathering. (NGG) som vi har stjålet fra RCN. (spør noen på RCN hvis du vil vite mer) Det gikk i mengder av tørket frukt, nøtter og kjeks med fail cottage cheese. Vi spiser mye av slikt her. Og fullkorn. Fordi det får vi ikke i kantina. Men misforstå meg rett, UWC mat er ikke så ille som man skal ha det til. Men det er nettet. Dumme internettet som jeg nå har sittet en og en halv time oppe og ventet på at skal virke. Og nå er klokka mye og jeg vil sove! Same shit, nå kan jeg like godt vente i ethudreogførtifem år til på å uploade dette inlegget!

Hva har jeg gjort til nå da? Jo, skole litt, og masse aktiviteter, for det er tross alt det Waterford er kjent for. Utrolig bra CAS program, som er veldig fint! Jeg får gjordt noe, for å si det sånn! I dag drev jeg med Innebandy, og det vet ikke folk her hva er. Så vi nordeuropeere måtte forklare. "It's like hockey, just inside with a lighter ball" De tok den ikke alikevel.ogaå spilte jeg fotball i går, og i morgen skal jeg padle kajakk i svømmebasenget. Og spille marimba og danse tango. Fint at jeg ikke har så mye lekser ennå.

Også skal jeg til "House on Fire" på lørdag kveld, så da får vi se hva som skjer! Jeg skal se på ekteswaziliv og bo hos en "Day Student" eeh, jeg er spent på swaziland utenfor Waterford Bobla.

Rart innlegg dette her, men nå kan jeg liksågodt bare skrive alt. Her er fsagene jeg har tatt btw:
HL: English A2,Economics og Psychology
SL: Biology, Maths og Norsk  

Rart med Norwenglish. Snart drømmer jeg vel på engelsk. Gidder ikke å lese igjennom dette, så som vanlig, unnskyld alle rare feil.

God natt og sånt.

ja, og litt UWC ish, lykke til alle søkerne som søkte i går  

3 kommentarer:

  1. Du er en rar fail :)

    SvarSlett
  2. Ooh. Biologi - I like! :D Fortsett å skrive, selv om internett er slem mot deg, det er gøy å lese om ditt crazy liv i Swazi. Ser deg liksom ikke heeelt for meg der nede, men du blir vel brun til slutt du også;D

    SvarSlett
  3. Bra fagvalg, Ingrid! Jeg er glad i deg, dette kommer til å gå bra. Meget bra, faktisk. SEND MEG MELDING EN GANG HVIS DU VIL JEG SKAL RINGE. Savner tjukken min veldig veldig mye

    SvarSlett

spam