torsdag 7. juli 2011

Skrevet 05.07.11
Jeg har vært i Grahamstown, verdens nest største kunstfestival woop woop!! (sier man det fortsatt?) 
...og da jeg kom hjem ventet to fine overraskelser på meg. 
1. Vi har fått raskt (raskere aka levelig) internett. JEG KAN SKYPE. føler for å si elsk på god gammel fjortissmåte. 
2. Malbrough eller noe i den duren engelsk college har ankommet. dvs. elever som Live, Jeg og 5 andre waterfordere skal på wilderness trail med neste uke. Wilderness trail er en slagts tur/safari der vi ikke får ta med oss noe som helst men må leve i ett med naturen en uke. Dette blir interresant/veldig bra kjenner jeg. 

Jo, Grahamstown var bra. Dagene ble tilbragt med å se på Show, spise masse god frokost (inkludert i prisen selvfølgelig) og bare nyte friheten, gå rundt å se på alt livet, menneskene og chille. På kveldene var det god mat, mere show, musikk (var på en fantastisk Jazzkonsert med bla. Excess Luggage som er et Norsk jazzband, patrioten som jeg er) og selvfølgelig litt gåing ut. (er nå 18 kjære mor og far) Det var rett og slett fantastisk. Folk er fine i Grahamstown. Og litt ville. Så var det jo selvfølgelig teaterstykket vårt, som faktisk, mot alle forventninger gikk ganske bra. Vi fikk til og med et godt review i Grahamstownavisen som sa at vi hadde et godt gjennomtenkt manus og fantastiske skuespillpresentasjoner. Positive overraskelser er bra.  Skulle gjerne vist bilder, men joda, kamera er en fin ting. Når det ikke er stjålet. 

Nå er jeg tilbake, litt trøtt, med masse klesvask og litt prep og masse forventninger til neste uke. Skal prøve å få blogget litt mer etter det. men til det, skype er fint!

og litt for i dag

Wow, vi blir overfalt av internasjonale skoler som kommer og leker her. F.eks i dag så var det en Canadisk skole her, ganske gøy, som vi var med I Community Service. Alt blir gøyere med nye folk. Også er det bare tre dager (og et hav av lekser) til jeg drar til SA på Wilderness Trail! Flate det blir fint. Skole er litt oppskrytt. Savner dere litt da. 

(Meget trøtt) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

spam