fredag 8. april 2011

Hei en uke var litt lite

Det er i grunn veldig rart. 3 måneder som egentlig føles som en uke eller 3 år alt etter som man tenker på det. Akkurat nå føles det helt surrealistisk å tenke på at om en uke og en dag kan jeg gå rundt i gatene i Oslo, høre folk snakke norsk, spise hva jeg vil, være ute så lenge jeg vil, bruke raskt internett som ikke tar fem år på å logge på facebook og sove, sove, sove. Også være litt med venner da. Littegrann bare, kanskje.

Det blir faktisk, så ille det å si det, deilig å komme bort fra campus, fra hostel og fra folk litt. Man blir litt gal av å bo tett oppå hverandre i mange måneder i strekk. Man begynner å krangle over rare ting, som for eksempel peanøttsmør. Ogås blir det veldig fint å komme bort fra IB litt. Ingen flere biologipracticals på 5 uker, I LOVE.

Men, det har vært en fin term. Rart å tenke på alt dom fikk plass på tre korte måneder. Orientation, iterschool soccer tournament, swimming gala, IB, Phoenix, Maputo, Chillekveld(er), Mat, Prep, Evolusjonsteorien, Athletics gala, Socials, morgen yoga, Mr, Nodder taler, te-date, dusj-date, tannpuss-date, sove-date. Tusen påbegynte filmer, 3 fullførte. Pride and Prejudice, Oedipus Rex, Myhtos Rex, Amnesty International preformaces. Protester som ikke har blitt gjennomført, Tuckshop protester som har blitt gjenomført skumle protester som kanskje blir gjennomført. 6 mennesker på 4 rom i the dungeon. Popkorn, nutella og peanøttsmør, pap og ris. UWC-day. Of Mice and Men og things fall apart. Varmt vær, kaldt vær og null isolasjon. Fjortissfilmer midt på natta. Girl's night og ikke så mye boy's night. The dungeon. Dårlig musikk. American Pie. Backpackere, check-out, check in. Kombi, dodgy, Portofino. Spotify.

Føler nå at det er endel jeg burde ha skrevet om men som jeg ikke har. Jaja, tidenes dårligte blogger. Men det går fint da, kan skrive mer neste term (skjer ikke).

Norge blir veldig stille nå tror jeg.

 og ja, en liten vits fra en vegg:
Voldemort to Harry: what are you buying your mother for mother's day? Oh wait. Harry To Voldemort: This perfume, smell it. Oh wait.

Åh, dårlig humor jeg vil savne deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

spam