mandag 3. januar 2011

2 uker

Nå er det to uker til jeg og Live og Jenny reiser. Eller faktisk bare 13 dager da, og jeg har fulstendig panikk. Ikke med tanke på selve reisen riktignok, men mer sånn hei, jeg har ike pakket eller hengt med folk nok eller kjøpt alt jeg trenger eller gjort alt jeg ville. Jeg har ikke fått gått på langrenn eller kjørt brett ( selv etter at nyttårshelga var tilbragt på kvitfjell med tre lure typer) Hilde er fortsatt i Thailand, og Juleballet på Elvebakken har jeg bare fullstendig glemt. For ikke ¨tenke på at halvparten av alle dagene er lovet bort til noen eller noe. Hvorfor er to uker så lite? Her er hva jeg pleide å rekke på to uker: 
-gå på skolen ti ganger 
-trene åtte ganger
-oppleve to fredagskvelder og to lørdagskvelder
-chille to søndager
- rydde rommet to ganger 
-sove 104 timer 
- leke med lure mennesker alt for lite.

Og nå skal jeg plutselig stappe titusen timer med pakking inn i alt dette. funker lite fett med andre ord. Men i allefall slipper jeg skolen to uker til, i motsetning til min uheldige Fossvenner som starter i dag på skolen. Kjipt!

Men altså, jeg gleder meg bare helt sykt mye til å dra. Det blir veldig bra kjenner jeg nå, og da jeg kjørte forbi Gardermoen i går. Jeg er helt klar for å dra!



2 kommentarer:

  1. Åååå. Det kommer til å bli så triist når du drar! Men gøy for deg da:D

    SvarSlett
  2. Vi må serr se på Chuck i boblebadet før du drar vennen!! Jeg og Synne R kommer til å bli de eneste med bibelkunnskaper i klassen, etter du drar...

    SvarSlett

spam